Hlavní menu
Další možnosti
Přihlásit se
Pá 26°C So 22°C Ne 27°C
slavkovak.cz / Volný čas a turistika ve Slavkově u Brna
slavkov.cz / oficiální stránky města
Integrovaná střední škola

Integrovaná střední škola

Slavkov u Brna

Třetí lednový týden ve znamení vzdělávání

V třetím lednovém týdnu se naši studenti vzdělávali hned na několika frontách. V úterý 18. 1. 2022 se rozjeli do Brna na kurz pivního specialisty a kurz latte art. Studenti již ví, z čeho a jak se pivo vyrábí a umí perfektně načepovat hladinku, mléko či šnyt. Na latte art si studenti zdokonalili své dovednosti v kreslení obrázků do kávy. Ve středu 19. 1. 2022 čekal studenty naší školy motivační seminář Barmanů Zlín pod vedením Adama Navrátila. Studenti se dozvěděli, kam až se svou pílí a úsilím může student hotelové školy ve své pracovní kariéře dostat. V pátek 21. 1. 2022 se konal druhý kurz teatendera. Cesta čaje z plantáže až na zákazníkův stůl je dlouhá a pracná, ale velmi zajímavá. S čajem se dají dělat i kouzla v podobě míchaných nápojů. To vše již naši studenti umí a těší se na nějakou soutěž, kde své znalosti zúročí.

L.Poláčková, ISŠ

 

Barmanský kurz

Naše škola nabízí mnoho odborných kurzů a jedním z nich je i barmanský kurz, kterého jsme se zúčastnili společně s dalšími žáky naší školy v týdnu od 24. 1. do 28. 1. 2022 pod vedením lektorů Vzdělávacího střediska NcM Brno.

V průběhu celého týdne jsme se postupně naučili, z čeho se skládá a jak se vyrábí jednotlivé druhy alkoholu a jak správně namíchat a připravit jednotlivé drinky a nápoje. Kurz byl zakončen teoretickou, ústní a praktickou zkouškou, na základě které získali úspěšní absolventi certifikát. Poslední den proběhla mezi studenty soutěž o nejlepší nealkoholický drink. Všichni si to moc užili a těšíme se na další spolupráci.

Kocourková , Julínková, ISŠ

 

Jak se stát úspěšným barmanem z pohledu zkušeností Adama Navrátila

Dne 19. ledna 2022 naši školu navštívili Barmani Zlín se svým členem Adamem Navrátilem, který nám představil svoji motivační přednášku a přidal krátké vystoupení. Přednáška obnášela spousty zajímavých informací o jeho cestě stát se úspěšným barmanem.

K.Váňová, A. Jégrová, ISŠ

 

(DEZ)INFORMACE

Víte kolik žije v ČR cizinců? Kolik jich studuje na vysokých školách? Které pracovní pozice nejčastěji obsazují? Na jaké úrovni musí znát český jazyk při žádosti o trvalý pobyt? Na tyto a mnoho dalších otázek odpověděli v rámci projektu (DEZ)INFORMACE) žákům 2. ročníků učebních oborů lektoři Integračního centra Praha.

Cílem společného setkání bylo formou interaktivního workshopu poukázat na skutečnost, že dezinformace se díky moderním technologiím šíří stejně rychle jako pravdivé údaje a hranice mezi skutečným stavem věcí a názorem jednotlivce se pomalu rozmazává. Cizinci, žijící v České republice jsou vděčným cílem šíření těchto pomluv. Účelem tohoto projektu je poukázat na nejčastější předsudky kolující mezi Čechy, vysvětlit, jak vznikají a také je konfrontovat se skutečností.

Pokud Vás téma integrace cizinců zajímá a máte chuť dozvědět se víc, otestovat své vlastní znalosti nebo si zahrát interaktivní hru, neváhejte a navštivte web www.atlaspredsudku.cz.

Hortová, ISŠ

 

Lednové dny otevřených dveří

V letošním školní roce jsme již podruhé v rámci dnů otevřených dveří umožnili uchazečům o studium navštívit naši školu a seznámit se blíže s nabídkou studijních a učebních oborů.

Pokud jste naši školu nenavštívili a máte zájem, zveme Vás na individuální prohlídku po předchozí telefonické dohodě. Více informací na www.iss-slavkov.eu.

Srdečně všem děkujeme za návštěvu a společný zážitek z prohlídky školy.

D. Hortová, ISŠ

 

Podívali jsme se do Maroka

Pan Jan Miklín si na nás udělal čas v úterý 18. 1. 2022 a povyprávěl nám o Maroku, neboť patří mezi naše přední cestovatele. Měl krásně připravenou přednášku a promítal nám své profesionální fotky. Nejvíce mě zaujaly fotky pouště. I když jsme si s panem učitelem Mgr. V. Hirtem už o Maroku povídali a psali jsme test, tak jsme se dozvěděli další zajímavé věci o Maroku, např.: převážná část je pustina. Když někde uvidíte zeleň, tak se vše zavlažuje uměle i přes to, že je na spoustě místech nouze o vodu.

Za sebe bych řekla, že to je další skvělý způsob, jak se dozvědět informace hned z první ruky a nemít výuku klasicky psaných zápisků, ale něčím ji zpestřit, aby to studenty více zaujalo a bavilo je to.

Z. Elznerová, ISŠ