Hlavní menu
Další možnosti
Přihlásit se
Pá 11°C So 4°C Ne 7°C
slavkovak.cz / Volný čas a turistika ve Slavkově u Brna
slavkov.cz / oficiální stránky města

Studio Ilony Hrbáčkové

Kontaktní údaje

MOTTO: Zkušenosti a zážitky formují a budují mozek a osobnost.

Za posledních 10 let věda přinesla řadu důležitých poznatků, které významně ovlivňují rozvoj dětského potenciálu. O tyto novinky se neustále zajímám, čerpám ze svých zkušeností, ale také ráda moderní poznatky propojuji se sto let starými, které přinesla Marie Montessori.

Založila jsem proto multismyslové studio s bohatě vybavenými místnostmi, ve kterých nabízím vzdělávací programy pro rodiče a děti, pro školy a školky, diagnostiku poruch učení pomocí moderních smyslových pomůcek a také místnost čistě pro uvolnění a relaxaci.

Součástí studia je černá Snoezelen místnost – jedna z mála takových multismyslových prostor pro veřejnost na jižní Moravě.

Přejdete-li do sekce Program studia, naleznete aktivity blíže rozepsané.

Jmenuji se Ilona Hrbáčková a jsem maminkou dvou synů a jedné dcery a nyní i šťastnou babičkou 2 vnoučátek. Již od narození mého prvního syna jsem se zajímala o psychomotorický vývoj dítěte a rozvoj jeho schopností a dovedností. Od roku 1988 jsem začala pracovat jako učitelka. Povolání se mi stalo krásným koníčkem.

Nyní pracuji jako speciální pedagog, napravuji oslabené schopnosti tolik potřebné k tomu, aby se dítě naučilo číst, psát a počítat. Ve své každodenní práci se setkávám s rodiči, kteří v danou chvíli potřebují pomoc při nápravách. A zde vznikají otázky typu. „ Proč mají dnešní děti tyto problémy? Za nás to nebylo“. Ano, souhlasím. Ale dejme si ruku na srdce. Děti neměly počítače, tablety, smartphony, atd. Děti měly kolem sebe přirozené podnětné prostředí a tak docházelo k senzorické integraci jaksi samo. Děti zapojovaly do svých činností spoustu smyslů a byly hlavně funkčně stimulovány. A to ve všech oblastech.

Jsem přesvědčena, že pokud je miminko správně stimulováno a má kolem sebe zajímavé podněty odpovídající jeho věku a láskyplné prostředí vytvářené rodiči, nemůže mít ve školním věku problémy. O tom je moje praxe, kterou bych nazvala Prevence dys poruch.